20 Mayıs 2014 Salı

Hayırlı Akşamlar :)

Öncelikle eskiden Ana Kraliçe ismi altında yazmaya başladığım bloğumda artık yeni işlerim ve yeni ismimle yayında bulunmaya devam edeceğim inşaallah..Uzun bir aradan sonra tekrar yazmama vesile olan 10 Mayıs'ta gerçekleştirdiğimiz Konya Bloggerlar Buluşmamızdan bahsetmek istiyorum.. Sanal alemde kurulan arkadaşlıkların sonucu ortaya çıkan bu buluşmada bir çok kişiyle tanışma fırsatı bulduğum gibi zaten görüşdüğüm arkdaşlarlada tekrar buluşma fırsatı bulmuş oldum :) Destek veren birçok sponsorlarımızdanda çok güzel hediyeler aldık kendilerine buradan tekrar teşekkür ediyorum ve bu güzellikleri sizinle paylaşmak istiyorum..
 
 

buluşma mekanımız için Meram'da çok cici bir Cafe olan Marga Margherita Caffee'ye

adımıza özel defterim için İnstagram'da @nideno 'a

Sevimli amigurami canavarım için İnstagram'da @buolsun_yahu 'ya

Kitap ayracım için İnstagramda @magichands3535 'e bilekiliğim için @ortakoyaynur 'a Sermaik tabağım için @klbktasarim 'a Kedili Lavanta kesem için @kirkbiryama ve @atolye3elma 'ya

Örgü şirin anahtarlığım için @orgugiller 'e ve bilekliğim için @atolyecolor 'a


Saç bakım ürünüm için www.sacakim.com 'a ve ismime özel ayracım için @harfinisec 'e 
 
 
 kaneviçe setlerimiz İnstagram'dan @goblen_kanavice 'ye
 
tatlı tobak Lavanta kesem için @modakesh 'e

Gıda paketlerim için
@selvamakarna 'ya www.kontensan.com 'a ve @giba 'ya
 
ayrı ayrı çoook teşekkür ediyorum :))
 
 
Ufak bir katkıdada ben bulunmak istedim ver arkadaşlarıma Çiçekleri için Saksı Süsleri hazırladım ;)
 




 
Bu güzel buluşmayı organize eden @gonuldenele Fikriye ablama, @modakesh Zeynep'e ve @miyavkedicik Özlem ablaya 'da çok teşekkürler ;)
 

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Yeni adinla tekrar hoşgeldin tatmin

Urfa Tutkunu dedi ki...

Anılarla dolu ne hoş bir gündü =) Saksı süsüm için tekrar teşekkürler.

NurCa dedi ki...

teşekkür ederim ikinizede :)

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
çay makinesi